Jimmy Musters

Welkom bij FoxBranding Webdesign

Websites vanaf 250,-

Webshops

Websites

Marketing

responsive Website

FoxBranding ontwikkelt WordPress websites die ondernemingen online op de kaart zetten.
FoxBranding wil gebruikers de beste digitale ervaring bieden wat niet duur hoeft te zijn! Voordat we starten met bouwen, denken we heel goed na over de compositie. Want de structuur, de content, het interactie ontwerp, de functionaliteiten, de integratie met de sociale media en het grafische ontwerp moeten een geheel gaan vormen dat gebruikers een prettige online ervaring biedt.

Waarom een website nodig?

Als bedrijf niet online zijn, is duidelijk niet meer van deze tijd. Je hebt een online identiteit nodig. En het is slim om hier zo snel mogelijk mee te beginnen. Op dit moment heeft namelijk twee derde van de ondernemers nog géén online visitekaartje. En daar valt voor jou winst te behalen. Blijf vooral informeren en wees online bereikbaar. Zo trek je snel nieuwe klanten aan die je anders nooit had kunnen bereiken!

Een spontane jongen uit Den Ham

Wat is mijn passie?

Het is voor mij echt een passie om bedrijven online en offline te helpen om ze op de kaart te zetten! Doordat ik ondernemers kan helpen met een logo / huisstijl / website / webshop / foto’s en zelfs social media marketing. Kunnen we samen bouwen aan uw succes! Daarbij ben ik allround inzetbaar zodat alles binnen 1 huisstijl past.

Jimmy Musters

“Als je zoekt naar een betrouwbare partner met talent voor het ontwikkelen van een goed functionerende website ben je bij Foxbranding aan het juiste adres. De persoonlijke touch waarmee Jimmy handelt is erg prettig. Wij kwamen vanuit ons bedrijf met veel last-minute wijzigingen en en flink eisenpakket. Dit heeft Jimmy uitstekend opgepakt. Het meedenken tijdens het ontwerpproces was erg prettig. Jimmy handelt niet alleen, maar bouwt samen met de klant aan het eindproduct. Met dit gegeven kan ik Jimmy aan iedereen aanbevelen.”

Adres

Tumelers 5,
7683 WL Den Ham

Telefoon

6 redenen waarom een website nodig is!

1. Informatie voor bestaande klanten
We trappen af met een van de belangrijkste redenen waarom het hebben van een website onmisbaar is: informeren. Een website werkt voor veel bedrijven als platform waar klanten, medewerkers of managers informatie kunnen ophalen of uitwisselen. Het intranet van een school of zorginstantie is dan ook een veelgebruikte website-toepassing.

2. Je bent altijd bereikbaar
Het internet is bedoeld om vragen te beantwoorden. Vragen die over van alles kunnen gaan. Zoals bijvoorbeeld jouw product of dienst. En wie kan de bezoeker beter helpen dan jij? Een website biedt de mogelijkheid om óók buiten kantooruren informatie op te vragen of contact op te nemen met een merk. Hoe beter hij of zij wordt geholpen, des te sneller hij of zij voor jou zal kiezen.

Aarzel dus niet om in Google Mijn Bedrijf de openingstijden van je bedrijf te benoemen. Zelfs als je géén kantoor hebt ben jij 24/7 ‘open’. Dit wil niet zeggen dat je dag en nacht je telefoon in de gaten moet houden, maar het laat wel zien dat je zo snel mogelijk reageert op aanvragen of berichten. Een bedrijf dat altijd ‘open’ is zal dan ook meer mensen aanspreken dan een ‘gesloten’ bedrijf.

3. Iets met een online visitekaartje
Je walgt misschien van de uitspraak, maar een website is écht een visitekaartje. Mensen die niet of nauwelijks van jouw merk hebben gehoord, zien in één oogopslag wie je bent, wat je doet én waarom je anders bent dan de concurrent. Het geven van een fysiek visitekaartje is niet meer van deze tijd. Geef dus in plaats daarvan gewoon de URL van je website!

4. Nieuwe mensen bereiken
Moeite met het vinden van nieuwe klanten? Dan kan een website je hierbij helpen. Misschien nog wel belangrijker dan het hebben van een online visitekaartje of digitale klantenservice, is namelijk het binnenhalen van nieuwe klanten. En het internet is een web van mensen die op zoek is naar hulp of informatie.

Door middel van goede online vindbaarheid (of SEO) hengel jij verkeer binnen en weet jij bezoekers te overtuigen dat jouw product of dienst de oplossing is waar ze naar zoeken. Hoe meer mensen jij op je website krijgt, des te beter jouw website wordt gevonden. En een website die goed gevonden wordt, zorgt weer voor meer mensen. En hopelijk meer klanten!

5. Geloofwaardigheid van je bedrijf
Een betrouwbaar bedrijf, is een succesvol bedrijf. Het liefst delen we zoveel mogelijk persoonlijke dingen op het internet en is wat we doen nooit meer écht privé. Dit betekent dat bedrijven die iets te verbergen hebben, het niet lang volhouden in 2019. Eerlijkheid en transparantie is dus extra belangrijk voor merken. Een sterke website helpt bij het creëren van vertrouwen. Je geloofwaardigheid zorgt op zijn beurt weer voor meer klanten.

6. Omzet
Tot slot de meest voornaamste (en misschien wel de meest voor de hand liggende) reden waarom het hebben van een website belangrijk is: het maken van winst. Omzet draaien anno nu, gebeurt online. En daar is een website het centrale punt in.

Dit kan zijn in de vorm van een online webwinkel, waar klanten producten in een winkelmandje kunnen stoppen om vervolgens via de post hun bestelling te ontvangen. Maar een website is ook nodig wanneer je een dienst verkoop. Hierbij richt je je met name op een goede conversie-funnel.

Een funnel moet je zien als een denkbeeldige trechter op jouw website of webshop. Via deze trechter belanden jouw bezoekers bij de ‘koop-knop’. Jij neemt ze mee aan de hand en leidt ze door het gehele proces – van binnenkomst tot nazorg. Wanneer er iemand zijn of haar gegevens achterlaat of iets anders van je afneemt heb je één conversie. Heb je dit goed onder de knie? Dan kan jouw website een echte verkoopmachine worden!